PÍSEK - 27.05.2010 08:47 - Aktualizováno: 27.05.2010 08:48
Propagační materiály Jihočeského kraje sbírají jedno ocenění za druhým. Po zisku ceny v kategorii Short List 7. ročníku soutěže Tourmap pořádané agenturou CzechTourism sebraly i 1. místo v kategorii mapy a brožury Euroregionpropag na 14. ročníku národní soutěžní přehlídky propagačních materiálů měst Tourpropag 2010 v Písku.
Přehledný fotografiemi nabitý katalog nazvaný Jižní Čechy Perla České republiky dává návštěvníkovi z jiného regionu základní přehled přírodních, kulturních i technických skvostů jižních Čech. Podtitul stejné řady, který má v názvu Hrady a zámky jako v pohádce, láká do sídel jihočeských šlechtických rodů a Ráj pro cyklisty přináší charakteristiku optimálních míst pro cykloturistiku. Součástí menších brožur s konkrétními a velmi podrobnými tipy na výlety a túry jsou i praktické mapy.
Podle jihočeského hejtmana Jiřího Zimoly hrají nové propagační materiály velkou roli v koncepci Jihočeského kraje představovat destinaci jižních Čech jako celek. "Abychom byli konkurenceschopným regionem, musíme sledovat trendy cestovního ruchu. Proto nabízíme turistovi jednotlivé produkty, jako jsou památky, cykloturistika nebo lázeňství, které ale propagujeme jednotným designem,“ připoměl Zimola.
Porota posuzovala 446 propagačních tiskovin, a to v kategoriích leták brožura, leták turistického cíle, plakát a kalendář. Vítězné materiály Jihočeského kraje obdrží už nyní návštěvníci jižních Čech na vybraných Infocentrech v regionu. Výstava propagačních tiskovin je v písecké Sladovně otevřena do 6. června.
das