ČESKÉ BUDĚJOVICE - 24.02.2012 14:27
Před posledními dvěma zápasy základní části Tipsport extraligy (dnes ve Zlíně, v neděli doma S Kladnem, začátky vždy v 18.10), je již jisté, že českobudějovický HC Mountfield podruhé za sebou nebude chybět ve čtvrtfinále play-off.
"Jisté umístění v první šestici týmů po základní části je pro nás úspěchem. Hráči pro splnění tohoto cíle udělali maximum a nyní bychom chtěli, abychom si průběh zaslouženého vrcholu sezony společně s fanoušky užili. Připravili jsme tak kampaň, u které věříme, že naše příznivce osloví a umocní jejich zážitek z play-off," říká František Joun, generální manažer klubu.
Hokejové play-off tradičně vzbuzuje mezi všemi sportovními příznivci silné emoce a nabízí řadu neobvyklých zážitků. Fanoušci se na strhující boje a okamžiky v zápasech play-off těší po celý rok. HC Mountfield tak svou kampaň pro fanoušky a vrchol sezony postavil právě na hesle, které jasně vyjadřuje nádech zápasů, kde půjde o všechno a zápasy budou mít šťávu. Zkrátka lidově řečeno "TO BUDE MASO". Hlavní vizuál kampaně pro nadcházející play-off v Českých Budějovicích doprovází brankářská maska pokrytá masem, což zaujalo brankáře Jakuba Kováře.
"Myslím, že je to velice originální nápad, který přesně vystihuje atmosféru play-off. Hned mě tak napadlo nechat si vyrobit pro play-off speciální masku, která bude mít identickou podobu," představuje reprezentační gólman a opora Jihočechů svou novinku pro vyřazovací boje. K nápadu Jakuba Kováře se spontánně připojili také hned všichni spoluhráči, kteří se na znamení soudržnosti rozhodli, že své helmy doplní speciálním logem kampaně play-off.
Při přípravě kampaně vedení klubu kladlo důraz na to, aby si play-off užili především fanoušci a příznivci klubu.
"V duchu kampaně jsme se tak domluvili na zajímavé spolupráci s Restaurací Masné krámy. Po celou dobu účasti našeho týmu ve vyřazovacích bojích se tak příznivci mohou těšit na speciální program a nabídku v této oblíbené a tradiční restauraci," prozrazuje Radek Papáček, tiskový mluvčí Jihočechů.
"Těšíme se na všechny příznivce českobudějovického hokeje, pro které připravujeme zajímavé a originální menu. Pochutnat si na něm budou moci jak v hrací dny, tak mimo ně. V den domácího zápasu navíc před utkáním na všech obrazovkách v restauraci poběží speciální sestřih z probíhající hokejové sezóny a všichni návštěvníci se pak budou moci k Budvar Aréně vydat společným pochodem," říká Tomáš Olejník, vedoucí oddělení Gastro Budějovický Budvar, n.p. Speciální menu bude fanouškům představeno již před zahájením čtvrtfinále.
"Samozřejmostí také bude zvláštní edice suvenýrů s motivy play-off a celé kampaně v našem Fanshopu, které si fanoušci budou moci zakoupit již při nedělním domácím utkání s Kladnem," doplňuje Radek Papáček. Lidé se s kampaní vedle Fanshopu dále setkají také na plochách ve městě, internetových stránkách klubu i dalších materiálech.
Zvláštní nádech bude mít play-off také pro Aleše Kotalíka, který během sezony oblékl českobudějovický dres znovu po deseti letech strávených v zámoří.
"Už při svém návratu jsem říkal, že jsem se vrátil proto, abychom se společně dostali do play off a v něm udělali výsledek, na který budou hrdí klub, mužstvo, město a všichni lidé, kteří nás podporují," vzkazuje příznivcům.
Další šťávu navíc by play-off mohlo mít také pro Františka Ptáčka, který má v současné době nadosah vyrovnání rekordu Josefa Řezníčka, a to v počtu odehraných zápasů v české nejvyšší soutěži. K metě 1035 zápasů chybí sympatickému obránci před dnešním utkání ve Zlíně pouhých devět zápasů.
"Tato čísla hovoří jasnou matematikou. Minimálně k vyrovnání tohoto rekordu bychom museli postoupit do semifinále, což by pro nás všechny bylo zároveň velkým týmovým úspěchem. A ten bych si strašně moc přál zažít," říká kapitán českobudějovického celku.
arm