Českobudějovicko Českokrumlovsko Jindřichohradecko Písecko Prachaticko Strakonicko Táborsko

Kampaně Budějovického Budvaru získaly devět medailí

ČESKÉ BUDĚJOVICE - 18.04.2017 11:23


V Praze byly 6. dubna vyhlášeny výsledky 25. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2017, dříve známé pod názvem Louskáček. Mezinárodní porota letos udělila celkem 60 cen za práce realizované v loňském roce. Z nich celkem devět ocenění získaly komunikační aktivity Budějovického Budvaru. Díky tomu se Budějovický Budvar stal nejúspěšnějším zadavatelem aktuálního ročníku. Budějovický Budvar je v této soutěži nejúspěšnějším zadavatelem i dlouhodobě: od roku 2003 má na kontě 42 medailí.

"Velmi si tohoto ocenění vážíme. Je to pro nás další odměna za léta systematické práce společného týmu marketingu, obchodu a agentury Kaspen/Jung von Matt a také důkaz, že nás i naše okolí značky Budweiser Budvar a Pardál stále inspirují a oslovují. Když vás veřejně pochválí nejlepší odborníci z oboru včetně zahraničních kapacit, cítíte na pár vteřin ohromnou radost a hned po tom tíhu závazku do budoucna - udržet laťku a neztrácet z dohledu cíl. Čeká nás spousta práce - jako každý jiný den. Srdečně blahopřejeme k letošnímu suverénnímu vítězství našemu dlouholetému partnerovi Kaspenu, který se krom dalších velkých jmen dlouhodobě významně podílí i na úspěchu našich značek, za což mu patří náš dík," říká Jana Kubištová, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru.

Značka Budweiser Budvar letos dostala dvě zlaté, dvě stříbrné a dvě bronzové sošky, většinou v souvislosti s velmi dobře známým televizím spotem "Tři pokušení":
zlato - kategorie Craft - Film (filmařské provedení) - spot "Tři pokušení"
zlato - kategorie Sound Design - spot "Tři pokušení"
stříbro - kategorie TV/cinema - spot "Tři pokušení"
stříbro - kategorie Branded Content (digitální značkový obsah) - kampaň pro podporu rugby "Porážka, na kterou se nedá netěšit"
bronz - kategorie Print - kampaň pro podporu rugby "Porážka, na kterou se nedá netěšit"
bronz - kategorie Integrovaná kampaň - kampaň značky Budweiser Budvar 2016

Velmi úspěšná byla i internetová kampaň značku Pardál nazvaná "Světový den žen žijících na venkově", která získala tři ocenění:
zlato - kategorie Design - kampaň "Světový den žen žijících na venkově"
stříbro - kategorie Outdoor - kampaň "Světový den žen žijících na venkově"
stříbro - kategorie Ilustrace - kampaň "Světový den žen žijících na venkově"
Všechny práce pro obě značky vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.

arm



Související zprávy

Světlé ležáky z Budvaru získaly dvě zlaté medaile v soutěži Monde Selection

20.06.2017 09:35

Budějovický Budvar se zúčastní výstavy EXPO Astana 2017 v Kazachstánu

07.06.2017 14:26

Návštěvnost Budějovického Budvaru byla loni rekordní

16.05.2017 11:26

Budvar představil nový koncept pivnice

29.04.2017 07:24

Budvaru bude od května šéfovat Dvořák z Prazdroje

25.04.2017 12:55

Budvar získal ocenění od České a moravské pivovarnické akademie

24.04.2017 14:17

Světlý ležák z Budějovického Budvaru získal stříbrnou medaili v USA

19.04.2017 11:21

Kampaně Budějovického Budvaru získaly devět medailí

18.04.2017 11:23

V dubnu se zopakují "divadelní" prohlídky pivovaru v historických kostýmech

28.03.2017 14:19

Masné krámy fandí Motoru a fanouškům nabídnou speciální barážové menu

27.03.2017 14:28