Českobudějovicko Českokrumlovsko Jindřichohradecko Karlovarsko Písecko Prachaticko Praha-město Strakonicko Táborsko

Kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK získala Grand Prix

ČESKÉ BUDĚJOVICE - 25.03.2015 12:57


Reklamní kampaň na tmavý ležák značky Budweiser Budvar B:DARK získala Grand Prix v soutěži reklamní kreativy Art Directors Club Creative Awards 2015. Kampaň vytvořila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Oceněny byly i další komunikační aktivity této agentury pro Budějovický Budvar. Porota je ocenila třemi zlatými a jednou bronzovou cenou. Budějovický Budvar byl navíc vyhlášen "Klientem roku", tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu.

Výsledky 23. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2015, dříve známé pod názvem Louskáček, byly vyhlášeny minulý týden v Praze. Porota ocenila řadu komunikačních aktivit Budějovického Budvaru realizovaných v loňském roce, které vytvořila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Hlavní cenu - Grand Prix - získala kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK. Grand Prix se přitom uděluje nepravidelně pouze mimořádným reklamním počinům (od roku 2005 byla udělena pouze 5x). Ocenění "Klient roku" získal Budějovický Budvar již potřetí během posledních šesti let.

"Kampaní na B:DARK chceme připomenout trhu, že tento skvělý produkt stále vyrábíme. A zvolili jsme úmyslně formu, která není v pivní reklamě běžná, ukazovala, že pivo není jen nápojem pro radostné chvíle s přáteli, ale že může být dobrým společníkem i pro chvíle, kdy si zažíváme drobné každodenní chmury. A to samozřejmě s jistou dávkou humoru. To, spolu s dobrým řemeslným zpracováním, zaujalo většinu porotců," říká Aleš Eder, brand manager značky Budweiser Budvar z Budějovického Budvaru.

Cílem kampaně B:DARK byl přesný opak toho, o co se snaží všechny obvyklé a "šťastné" pivní reklamy. Ukázala, že je v pořádku nemít svůj den. Skládala se z televizního spotu, internetové části, kde lidé dostali šanci ventilovat své chmury, a z reklamních materiálů umístěných přímo v barech a restauracích. Součástí kampaně bylo například i pořádání "Unhappy Hour" s jedním pivem za cenu dvou, nebo rozdávání kapesníčků k utírání slz mezi hosty.

Porota Art Directors Club Creative Awards 2015 ocenila i další reklamní a komunikační aktivity Budějovického Budvaru realizované v roce 2014 agenturou Kaspen/Jung von Matt:
- zlato pro spot B:DARK v kategorii "Film - TV/ Cinema"
- zlato pro spot B:Dark v kategorii "Craft"
- zlato pro kampaň B:DARK v kategorii "Campaign"
- bronz pro sochu "Rytíře" z kampaně "NE" v životní velikosti, která je umístěna ve vestibulu Návštěvnického centra Budějovického Budvaru, v kategorii "Design"

arm



Související zprávy

Pro Budvar byl rok 2019 rekordní

25.06.2020 19:38

Začal prodej "Požehnaného ležáku" pro Charitu

01.12.2019 10:34

Biskup požehnal zvláštní várku světlého ležáku pivovaru Budějovický Budvar

04.09.2019 20:22

Privatizace Budvaru není na stole, zdůraznila ministryně financí Schillerová

31.07.2019 17:06

Budvar zvýšil výstav a měl loni rekordní tržby

29.06.2019 08:40

Úspěch Budvaru s logistickým centrem, je druhé nejlepší v Evropě za rok 2018

07.06.2019 17:04

Budějovický Budvar loni vyvezl rekordní objem piva

11.03.2019 16:47

Budějovický Budvar opět uspořádá "divadelní" prohlídky pivovaru

09.02.2019 15:22

Budějovický Budvar loni zvýšil výstav piva a dosáhl rekordních tržeb

31.01.2019 16:06

Díky ´Požehnanému ležáku´ získá Diecézní charita České Budějovice přes 200 tisíc

24.01.2019 20:03